събота, 28 март 2015 г.
Знаете ли кои са едни от най-успешните рекламни кампании в света..?
Всеки ден ни заливат реклами отвсякъде. Някои от тях са много „заразителни“ и не можем да се отървем от песента или слогана им. Други са направо дразнещи. А някои реклами са произведение на изкуството – нямаме нищо против да ги гледаме отново и отново. Ето някои от най-успешните рекламни кампании в света:
Where’s the Beef? (“Къде е говеждото?“)През 80-те McDonald’s, Burger King и Wendy’s са в жестока конкуренция. Wendy’s решават да наблегнат на количеството на месото с рекламата „Къде е говеждото?“. Клара Пелер изрича тази фраза в рекламата, когато й показват продукт на конкурентна верига, намеквайки, че бъргърите в другите заведения имат много малко месо.
Absolut _______ През 80-те години шведката компания имала 2.5% дял на американския пазар. Тук се намесва нюйоркската рекламна компания TBWA. След тяхната реклама с бутилката (всъщност около 1500 версии на рекламата) Absolut става много популярна напитка. През 2000 година не само, че количеството водка, което пият американците се е увеличило, но половината от вносната водка е Absolut.
Miller Lite - Tastes Great, Less Filling През 7-те години Miller прави реклама на нова бира. Тази бира имала по-малко калории и по-малко алкохолно съдържание. Те наемат различни спортни звезди, за да създадат „мъжествен“ образ на бирата и успяват – през 80-те години продажбите на компанията вече са се умножили по 4.
Volkswagen - Think Small След Втората световна война, компанията била популярна в Европа, но не и в САЩ. Тогава се появяват минималистичните й реклами, които са голям хит и които са цял жанр днес.
Диамантите са вечни Не винаги е било прието брак да се предлага с диамантен пръстен. За това е отговорна компанията DeBeers. Техните реклами със слогана „Диамантите са вечни“ свързат скъпите камъни с любовта, брака и романтиката. Тази връзка съществува в обществото и до днес.
Nike - Just Do It В края на 70-те и началото на 80-те години Nike не е била гигантът, който е днес. Тя е била на второ място в САЩ след Reebok. Nike таргетира елитни спортисти и маратонци, а Reebok таргетира по-широка публика. По това време се появява слогана Just Do It.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Няма коментари:
Публикуване на коментар